Amenajari pentru casa noua

Vine in viata fiecarui om tanar care s-a pus pe picioare si si-a facut un rost momentul acela cand trebuie sa iti amenajezi locuinta. Fie ca ai mostenit o casa sau ai cumparat una, asa cum am facut eu, fiecare dintre noi viseaza sa isi faca casa cat se poate de placuta, originala, reflectand astfel gusturile personale. Eu sunt o persoana foarte dificila cand este vorba de amenajarea spatiului personal. Am gusturi rafinate, in general foarte scumpe si cand imi doresc sau vizualizez anumite detalii, ei bine ma astept ca ele sa fie la un moment dat executate sau sa fie asa cum mi le doresc. Mi s-a spus ca asta este o problema. Imi place foarte mult ca totul sa fie in ordine si sa fie cosmetic placut. De fapt vreau sa fie senzational.

Cand mi-am cumparat casa, mi-am promis doua lucruri. Primul a fost bineinteles ca vreau sa platesc casa aceasta, asa ca a trebuit sa ma asigur ca am un angajator serios, care nu imi va face pe viitor surprize neplacute si al doilea, acela ca nu voi face compromisuri in legatura cu design-ul interior. Mi-am angajat o echipa pentru a ma asigura ca lucrurile sunt facute in mod profesionist. Apoi, am cautat in stilul caracteristic, pe net, materialele necesare. Nu multa lume se gandeste la chestiunile astea insa micile detalii fac opera completa. Uite asa am invatat, de exemplu, ceea ce este un canal cablu adeziv.

Vrei si tu sa afli ce este? Ei bine este o modalitate inteligenta de a ascunde cablurile pentru a se pierde pe pereti, facandu-le aproape invizibile. Eu am gasit cea mai buna oferta pe www.castel.ro si le-am facut o comanda destul de serioasa pentru a ma asigura ca baietii au indeajuns de mult material, mai ales ca imi plac mult device-urile de tot felul si din pacate la multe dintre ele este inca nevoie de cabluri. Cablurile astea trebuie ascunse pentru a nu avea un manunchi de macaroane la vedere, stricand armonia camerelor.