Prieteni

Nu pot face un salt de inaltimea unei cladiri, sau, inaltimea unui munte, dar am sperantele si visele, stiu cum sa trag de pe cer, din vise..de asta stiu ca pot avea tot ce imi doresc, pentru ca vreau..
De multe ori imi place sa ma uit in oglinda, sa ma studiez, sa imi analizez gesturile, zambetul, privirea.. Dar cand ma uit adanc in ochii mei caprui uneori, mult prea caprui, desi au o nuanta de verzi caprui, vad adevarata eu si plec fara surprize.
Chiar daca am incercat sa le ascult, nu am ajuns prea departe, mereu cand ma intorceam… aflam ca eram deja acolo, oricat as incerca eu sa par altcineva..
Daca mi-ati vedea “harta vizitatorilor lumii”adica lista de asa zisi “prieteni” … veti vedea multi cunoscuti..
Din diferite tari.. din toata lumea..
Mii de vizitatori nu inseamna multi prieteni.. pentru ca multi dintre ei sunt rai, chiar foarte rai dar sunt si unii buni, aceia care imi sunt mereu alaturi!!
Si nimeni nu cred ca vrea un prieten rau, invidios, dusmanos (etc).. dar acum mai gasesti prieteni adevarati??
Prietenii sunt buni.. Dar uneori un prieten adevarat se poate converti si in dusman!!
Asa ca ai grija.. nu avea mai mare incredere in altii, decat in tine.. Si la dracu chiar e greu sa ai un prieten adevarat..