Suedezilor de la Hennes&Mauritz le merge tot mai bine la noi in tara si cu atat mai bine in Bucuresti. In ultimele trei luni au deschis trei noi magazine, ceea ce face ca in prezent capitala sa numere 10 magazine H&M. Desi atat hainele cat si preturile acestora nu sunt pentru toata lumea, multi nu inteleg asta, iar la fiecare noua deschidere a unui centru de retail al suedezilor se inghesuie si bunica si mama cu copilul de mana, impreuna cu un tata speriat care nu intelege ce-i cu avalansa asta de oameni.
Astfel, totul arata ca o parada proasta si ieftina din cauza oamenilor care nu au ce cauta acolo. Pentru ca in loc de H&M putea la fel de bine sa fie un magazin de surubelnite sau unul de chiloti din tabla. Si, desi the big opening e la ora 11:00, stimabilele doamne sunt acolo de la 9:00, pentru ca sigur-sigur vor prinde ceva. Daca nu un voucher de 50 de lei, macar unul de 30 de lei la cumparaturi de minimum 100 lei. Iar in tot acest timp, atmosfera nebuna este acompaniata de muzica data tare si angajati care fac pe animatorii, facundu-le pe bunicute sa danseseze alaturi de nepotii lor pe Rihanna, We found love. Si pentru ca toata aceasta secventa demna de un film cult european nu se termina aici, periodic e cineva care da muzica mai incet pentru a anunta timpul pe care-l mai au de petrecut acesti potentiali clienti pana cand sa dea navala printre rafturile magazinului. Mai sunt 30 de minute- lumea tipa de incantare, 15 minute, extazul e si mai mare, cinci minute, deja lumea e lesinata de entuziasm. Apoi, la fix, haşenem-ii incep sa se calce in picioare.
Astfel, totul arata ca o parada proasta si ieftina din cauza oamenilor care nu au ce cauta acolo. Pentru ca in loc de H&M putea la fel de bine sa fie un magazin de surubelnite sau unul de chiloti din tabla. Si, desi the big opening e la ora 11:00, stimabilele doamne sunt acolo de la 9:00, pentru ca sigur-sigur vor prinde ceva. Daca nu un voucher de 50 de lei, macar unul de 30 de lei la cumparaturi de minimum 100 lei. Iar in tot acest timp, atmosfera nebuna este acompaniata de muzica data tare si angajati care fac pe animatorii, facundu-le pe bunicute sa danseseze alaturi de nepotii lor pe Rihanna, We found love. Si pentru ca toata aceasta secventa demna de un film cult european nu se termina aici, periodic e cineva care da muzica mai incet pentru a anunta timpul pe care-l mai au de petrecut acesti potentiali clienti pana cand sa dea navala printre rafturile magazinului. Mai sunt 30 de minute- lumea tipa de incantare, 15 minute, extazul e si mai mare, cinci minute, deja lumea e lesinata de entuziasm. Apoi, la fix, haşenem-ii incep sa se calce in picioare.