Internetul debordeaza de anunturi online. Vindem si cumparam de pe internet tot ce ne trece prin cap si chiar mai mult decat atat. Cum sa reusim, totusi, sa ne facem remarcati intr-un vartej nelimitat de anunturi si site-uri de anunturi? In articolul care urmeaza va vom prezenta 4 elemente de care trebuie sa tineti cont atunci cand scrieti un articol pentru mediul online.
1. In primul rand trebuie sa avem in vedere faptul ca, cititul pe hartie este cu 25% mai incet decat cititul pe calculator. Acest lucru ii face pe internauti sa citeasca textele doar fugitiv, respectiv in „zig-zag”. Stiind aceste lucruri ne vom da seama de ce este important sa avem un text simplu, clar, fara greseli ortografice si care sa curprinda caracteristicile esentiale pentru produsul pe care il trimitem spre vanzare.
2. Poate cel mai important element dintr-un anunt online este titlul acestuia. Pe majoritatea site-urilor, pe pagina de prezentare apare doar titlul anuntului. Un titlu bun trebuie sa fie incitativ, interesant, sa cuprinda miezul textului si sa fie inovativ pentru a atrage atentia din mormanul de anunturi cu care este bombardat un cumparator. O alta caracteristica importanta a titlului este lungimea sa, iar recomandarea este sa se mizeze pe un titlu scurt si la obiect.
3. Trebuie sa acordati un maxim de atentie datelor personale pe care le introduceti alaturi de anuntul dumneavoastra. Daca vreti sa fiti contactat, verificati de mai multe ori daca numarul de telefon este scris corect. In plus, oferiti cumparatorilor mai multe modalitati prin care va pot contacta: telefon, mail, poate chiar si Skype.
4. Este vital sa adaugati anuntului dumneavoastra si continut multimedia care sa valorifice produsul pe care il puneti in vanzare. Fotografiati produsul sau folositi-va chiar de un filmulet scurt pentru a descrie produsul. Vorba aceea: o imagine face cat o mie de cuvinte.
1. In primul rand trebuie sa avem in vedere faptul ca, cititul pe hartie este cu 25% mai incet decat cititul pe calculator. Acest lucru ii face pe internauti sa citeasca textele doar fugitiv, respectiv in „zig-zag”. Stiind aceste lucruri ne vom da seama de ce este important sa avem un text simplu, clar, fara greseli ortografice si care sa curprinda caracteristicile esentiale pentru produsul pe care il trimitem spre vanzare.
2. Poate cel mai important element dintr-un anunt online este titlul acestuia. Pe majoritatea site-urilor, pe pagina de prezentare apare doar titlul anuntului. Un titlu bun trebuie sa fie incitativ, interesant, sa cuprinda miezul textului si sa fie inovativ pentru a atrage atentia din mormanul de anunturi cu care este bombardat un cumparator. O alta caracteristica importanta a titlului este lungimea sa, iar recomandarea este sa se mizeze pe un titlu scurt si la obiect.
3. Trebuie sa acordati un maxim de atentie datelor personale pe care le introduceti alaturi de anuntul dumneavoastra. Daca vreti sa fiti contactat, verificati de mai multe ori daca numarul de telefon este scris corect. In plus, oferiti cumparatorilor mai multe modalitati prin care va pot contacta: telefon, mail, poate chiar si Skype.
4. Este vital sa adaugati anuntului dumneavoastra si continut multimedia care sa valorifice produsul pe care il puneti in vanzare. Fotografiati produsul sau folositi-va chiar de un filmulet scurt pentru a descrie produsul. Vorba aceea: o imagine face cat o mie de cuvinte.