What makes me happy

Am acceptat celebrul “30 days song challenge” pe care il stim cu totii, fiind prezent in lumea virtuala de cativa ani. Motivul pentru care mi-am dorit sa particip si eu a fost simplu: intotdeauna mi-au placut intrebarile care imi dau voie sa ma cunsoc, de asta imi plac sondaele, de asta imi plac interviurile si de asta imi plac jocurile gen “adevar sau provocare”. Poate ca raspunsul pe care il dau public la acestea nu este intotdeauna sincer, insa cel pe care mi-l dau mie, cu siguranta este.

Astazi m-am tot gandit ce melodie ma face pe mine fericita. Sunt atatea. A fost mai usor decat ieri cand am avut o melodie pe care o urasc, pentru ca imi displac atatea, in special cele romanesti comerciale. In orice caz, analizam cum cantecele ce ma fac sa am un sentiment de fericire, sunt cele care imi amintesc de copilarie. Imi amintesc cum stateam cu ai mei in vizite, in miros debordant de fum de tigara ca se ridica pana in tavanul imens al caselor de pe Calea Plevnei. Aici se asculta raggae. Mi se umple creierul de serotonina cand aud Laid Black. Mai rememorez garsoniera celui mai bun prieten al lui tata, din care niciodata nu voiam sa mai plec, imbibata de miros de lemn si cu scaune de tip “rocking chair” pe care ma jucam pana ameteam. Acolo se asculta Queen si Beatles.

Si mai imi aduc aminte de blues-urile anilor ‘90. Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Houston, Madonna, toate preferatele surorii mele care avea 10 ani in plus si isi traia adolescenta indragostita.

Mai sunt melodii care ma fac fericita prin ritm: Gica Petrescu - Uite  asa as vrea sa mor este placerea mea vinovata cand vine vorba de asta.

Tom jones - It’s not unusual, este melodia care ma ridica de pe scaun de fiecare data si pe celebra I will survive, ma distrez de fiecare data.

Muzica este extraordinara!

Paler spunea ca o melodie nu este de doua ori la fel, pentru ca tu esti altul cand o asculti...