In parc…

Ati observat vreodata cum parcurile sunt goale in anotimpurile reci? Nimeni nu se opreste sa stea la povesti pe banca. Sunt practic goale. Eu am vrut sa fac chestia asta in aceasta iarna, dar nu am reusit. Am cunoscut pe cineva, care s-a bucurat de o iesire in parc, iarna in plina ninsoare. Ningea afara cu fulgi mari, iar persoana rspectiva, si-a facut poze pe banca, plina de zapada. A fost fain. Chiar foarte frumos. Mi-e mera cam greu sa fac asta cu fetele dupa mine.

Toamna in schimb, am fost in parc. Si m-am plimbat printre frunzele ruginii, vorba cantecului. Aerul era proaspat si curat. Se simtea in aer o liniste de nedescris. Poate si pentru ca era gol parcul. In schimb, primavara, incep sa iasa oamenii din case, si parcurile devin supraaglomerate. Nu gasesti o banca, indiferent cat de mult ai cauta. Primavara, cele mai cautate banci, sunt la soare. Atunci e placut sa stai la caldura. Vara insa, cele de la soare, sunt in permanenta libere, iar la umbra, nu gasesti nimic. Imi pare rau ca pana acum, nu am incercat sa petrec mai mult timp in parc, in toate anotimpurile.

Dar nu e timpul pierdut. Am sa fac asta, cand voi imbatrani. Pe atunci, fetele mele, vor fi deja de mult la casele lor. Voi avea timp, sa stau prin parcuri, toata ziua.