Muzica din liceu

Toti in liceu am avut o perioada de rebeli. Daca unii dintre noi  atunci s-au apucat de fumat, altii au inceput sa asculte tot felul de muzica. Asa a fost si perioada mea. M-am apucat de ascultat rap, hip-hop si rock. Si nu doar ascultam, ci incepusem sa ma si imbrac cu haine largi.

Tin minte ca aveam o pereche de pantaloni negri foarte mari, foarte mari si largi, care ii purtam toata ziua. Alaturi de mine mai era o prietena, amandoua am trecut prin aceeasi faza. Si ea asculta la fel, incepusem sa ne imbracam corespunzator.
Pe vremea respectiva nu aveam internet nici una si voiam sa invatam versurile melodiilor si tin minte ca stateam  cu boxa in ureche si amandoua scriam versurile melodiilor. Daca nu intelegeam un cuvant eu, o puneam pe ea sa insiste. Daca nici ea nu reusea sa-si dea seama atunci faceam intrunire gandindu-ne ce s-ar potrivi acolo.
Era fain. Tin minte ca preferatul meu era Bitza. De fapt al amandurora. Ne placea foarte mult raraiala lui.

Multumesc parintilor ca nu au fost insistenti, ca nu au facut observatii cu muzica sau cu imbracamintea, au fost constienti ca la un moment dat o sa-mi treaca. Si mi-a trecut repede. M-a tinut doar cateva luni. Pantalonii negri extra largi si mari au ramas ascunsi in dulap, pana cand ne-am apucat de zugravit in apartament. De-abia atunci i-am scos. Din negrii au ajuns mov cu galben cu maro. Multe culori.
Dar totusi era fain.  Aveau ai mei momente cand chiar spuneau ca le place muzica. Nu stiu de ce, dar probabil aveau ei un plan ascuns. Sa ma tina aproape de ei in acea perioada critica a adolescentilor. Poate le era frica sa nu ma apuc de fumat sau de altele.

Am facut o mica lista cu muzica pe care o ascultam in liceu, mai exact in perioada adolescentului nebun:
1.      Bitza
2.      Parazitii
3.      BUG Mafia
4.      Cheloo, Ombladon
5.      The rasmus
6.      Evanescence
7.      Him
8.      3 doors down
9.      Hinder
10.  Nickelback

Sigur au fost si altele dar doar de astea imi aduc aminte acum. Chiar si ordinea in care le-am pus este corecta. De exemplu mai era si Spike.
Tin minte chiar ca ma conbinasem cu un asa zis rapper. Asculta si el si se imbraca la fel ca mine. Impropriu zis  combinat, ne-am pupat si noi de 2 ori. In fine. A fost distractiva perioda aia.