Visul american

As vrea sa pot trai si eu visul american. Sa pot spune si eu la un moment dat: Am trait visul american. Insa iti trebuie acea sansa sa ajungi acolo. As vrea sincer sa pot sa ma plimb prin Manhattan sau prin New York. La un moment dat, am vrut chiar sa aplic pentru viza, loteria vizelor. Insa nu am apucat, m-am trezit mereu prea tarziu. Vreau sa ajung acolo, cu familia mea, sa muncim acolo si sa ne formam prieteni acolo. Poate am un vis prea maret, insa vreau sa cred ca la un moment dat voi ajunge acolo.

Sa vad Statuia Libertatii, sa aud limba lor, asa pe viu, nu de la televizor, chiar ar fi o experienta inedita. Si ar fi si mai interesant, sa intalnesc vreo celebritate de la Hollywood. Atunci, chiar ar fi prea de tot. Plus ca as fi, si sunt curioasa, sa stiu daca tot ce vad la televizor e adevarat. Chiar, mi-ar place sa pot veni in Romania, si sa povestesc, daca viata in America e chiar asa cum se vede in film, sau cum povestesc altii.

De multe ori, ma visez acolo, traind intr-o casa frumoasa, ca aceea din Smigur acasa, cu un job fain, traind intr-o comunitate linistita. Stiu ca, chiar daca as ajunge in America, as avea un drum lung de parcurs, pana sa ajung acolo. Dar as face, tot ce mi-ar sta in puteri, sa ajung sa am o astfel de viata.