Avionul

Ma enerveaza tare chestia asta. Trebuie sa semnez un contract, iar partenerul meu tine mortis s-o facem la Londra. N-ar fi nicio problema (cata vreme plateste transportul!), insa mie mi-e frica sa merg cu avionul ( fara sa mai vorbesc de faptul ca n-am mers niciodata!). In fiecare zi aud ca s-a mai prabusit un avion, ca au mai murit citeva sute de oameni, duca-se dracului de transport aerian, nu-ti ofera nicio siguranta! N-am chef sa dau ortu` popii! Si atunci cum sa fac? Individul ma piseaza toata ziua la telefon, frica ma copleseste, iar treburile ramin nerezolvate. Un spiridus insa imi umbla prin creier: „”Doar nu s-o prabusi chiar avionul cu care mergi tu?” Inclin sa-i dau dreptate. Nu-i dracu` atit ne negru, pe cit pare! Iesi din casa ( de la sevici, de la iubita, de unde vrei! ) si te trezesti cu ceva in cap sau sub o masina. Asta nu inseamna ca trebuie sa stai permanent cu frica in sin. Cind e sa se intimple ceva, se intimpla fie ca vrei, fie ca nu vrei! Ti se poate intimpla si in pat. Sa cada tavanul peste tine. Sau sa se darime blocul. Cred ca asa e si cu avioanele! Nu stii niciodata daca ajungi la destinatie. Dar de cele mai multe ori ajungi. Exceptiile ( lucrurile care nu se intimpla cu regularitate!), nu se pun la socoteala. Sint doar exceptii, intimplari nefericite, regula este importanta. Asa ca diseara imi iau geamantanul si plec, fie ce-o fi!