sunt la nunta

Nu-s pe aici. Adica sunt, dar nu prea. Sunt la nunta. Am inceput de alaltaieri si o sa mai terminam duminica. Pai se marita Bubulina si e clar ca dorim sa o facem lata :D . Ah, si daca vrei sa faceti petrecerea burlacitelor, mergeti in El Comandante pe Lipscani. Muzica excelenta, atmosfera de nota 10, bauturi de la care nu te doare capul :D . Serios n-o sa va para rau ;) ! 
ps: in schimb evitati restaurantul ala-pe-care-il-cheama-ca-pe-cantareata-mexicanca-jucatoare-in-telenovele – boring, tasteless, no fun at all :D . Asta e parerea mea personala! Cred ca oamenii astia nu au auzit de condimente in viata lor! Nu am mancat nicaieri o quesadilla mai fada ca acolo, nu a putut sa o invioreze nici o tona de sare & piper si nici macar crema de usturoi imprumutata de una dintre prietene (care crema in schimb era super ok, gustoasa si cremoasa, da’ stiti cum e, ‘geaba usturoiul e aromat, cand mancarea per ansamblu e salcie…). Ce am mai vazut in jurul meu: puiul Dijon avea un sos care arata groaznic, prietena care manca felul asta a zis ca e gustos, da’ tot a trimis farfuria jumatate plina inapoi (ca de altfel mai toata lumea…). Salatele s-au mancat in schimb cu succes, pulpele de pui la ceaun de asemenea… Vinul casei a fost o posirca apoasa – fara exagerare va zic, nu-s mare cunoscatoare, dar deja pot deosebi un vin bun de o chestie care pretinde a fi vin! Plus ca astepti de ti se face rau, chelnerii au un stil rastit de a se adresa clientilor… Prima impresie nashpa a fost cand am intrat si am intrebat unde ne e masa rezervata, un nene aflat acolo mai ca nu ne-a dat si vreo doua palme, pe un asa ton ne-a raspuns :D . Nu stiu acuma, cred ca asa vorbeste el si nu o fi fost cu rea intentie, da’ daca era dupa mine (noroc ca n-a fost :D ) faceam stanga-mprejur urgent. Ha! Bafta mare a fost insa ca gasca a fost atat de vesela incat nu am bagat de seama nici mancarea fara gust, nici sincopele in servire… Acuma mde, cine merge la un restaurant intins pe nush cate etaje ar cam trebui sa se astepte la asta. Eu mi-as fi dorit sa mergem in alta parte, unde am auzit eu ca e cu papa bun, cu gust sprintar, locatia nu e imensa, da’ ma rog, n-a fost decizia mea. Da, stiu, sunt carcotasa, dar pe mine de la mancare fada ma ia cu nervi! Dupa cum bine vedeti… :D