Nu eşti student dacă nu ai nicio restanţă

Ah, mai am doar un examen şi se termină sesiunea. Nu am de ce să mă plâng, în semestrul acesta dau trei examene, iar în următorul patru. Plus nişte verificări, mă rog.
Pentru primul, TR (tehnici de redactare) am învăţat, nu foarte mult ce-i drept, dar am învăţat. Am şi întârziat la el şi recunosc că mă panicasem puţin că nu mai pot să intru. Acum aştept nota.
Pentru al doilea, ITC (introducere în teoria comunicării) chiar am învăţat, nici nu ţin minte de când nu am mai învăţat aşa, am scris rezumatul cărţiilor, am făcut scheme … dar degeaba. Iniţial ni s-a spus că examenul va fi sub formă de grilă cu un singur răspuns corect şi fără eseu, cu o zi sau două înainte am aflat că grila va avea mai multe răspunsuri corecte, înainte să ne dea foile proful ne-a spus că vom avea şi o întrebare deschisă. “Am învăţat, ce naiba, sigur îl iau”, mă gândeam eu până în momentul când am terminat examenul şi proful ne-a spus variantele corecte. “Prima întrebare: toate variantele sunt corecte. A doua întrebare: toate variantele sunt corecte. A treia întrebare: toate variantele sunt corecte. A patra întrebare: toate variantele sunt corecte.”  ş.a.m.d. Frumos, nu? În afară de una din întrebări care avea doar 2/3 corecte, restul le aveau pe toate.
Mai e nevoie să spun că sunt printre cei 90% care au răspuns corect doar la 1, 2 sau 3 întrebări? Mă simt relativ bine ştiind că o să mă întâlnesc cu majoritatea în restanţă, îmi ridică puţin moralul.
Joi îl am pe ultimul, la IRP (introducere în relaţii publice). Sunt destul de sigură că îl iau, materia nu mi se pare foarte grea. La parţial am luat 7,5 fără să învăţ mare lucru. Bine, trebuie să am în vedere că de data aceasta vom da grila cu răspuns multiplu + eseu. Ah şi un mic detaliu care ar trebui să mă intereseze ar fi că acest examen se pare că foarte puţini îl trec.
Mi-e dor de liceu.