Stuff to do

Nu ştiu dacă dintotdeauna am fost aşa, dar îmi place să am totul sub control. De aceea fac tot felul de liste cu ce am de făcut, cu ce vreau să îmi cumpăr, cu ce am deja ca să nu mai cumpăr (sunt fată, am nevoie vreau cosmetice dar a ajuns şi la mine criza deci aşadar încerc să mă abţin), în fine, cu de toate. În plus, mereu uit câte ceva deci îmi e necesar să notez undeva.
Problema e că uneori mi-e prea lene ca să îmi notez ce trebuie să fac aşa că ajung să am prea multe de făcut.
De exemplu, azi mi-am dat seama că am de copiat vreo 9 cursuri şi de făcut rost de vreo 5 (cred). Deasemenea, trebuie să fac rost şi de lecţiile de la PACT* (şi să le şi învăţ pentru că dau test miercuri), de cursurile de la ITC** (sau mă rog, din ce o să dăm test joi) şi să învăţ ce am până acum, să cumpăr sau să trag la xerox o carte din care trebuie să învăţ pentru un alt test, de pregătit o dezbatare pentru seminarul de engleză de mâine şi de făcut un eseu tot pentru mâine, pentru seminarul de IRP***.
În rest, trebuie neapărat să termin Portretul lui Dorian Gray. În primul rând pentru că e o carte de doar 380 şi ceva de pagini şi de două săptămâni şi un pic nu am citit decât 200 şi ceva de pagini şi în al doilea rând nici măcar nu e a mea ci e împrumutată.
Deasemenea, trebuie neapărat să nu mă mai joc atât de mult Vampire Wars. În schimb, vreau să vă citesc cum trebuie blogurile, nu în grabă, şi eventual să mai şi comentez câte ceva.
În rest, trebuie să actualizez wishlist-ul, să mă mai uit la filme sau seriale şi nu în ultimul rând, să mai scriu pe blog.
*Presă şi actualitate
**Introducere în teoria comunicării
***Introducere în relaţiile publice