Teren langa Bucuresti

Cu toate ca, de destul de multi ani imi duc traiul intr-o garsoniera, care incepe sa devina din ce in ce mai inghesuita, nu am renuntat niciodata la visul meu de a avea o casuta asa cum vedeam in filmele americane atunci cand eram mica. Trebuie sa recunosc ca in urma cu 4-5 ani incepusem sa imi pierd din speranta ca acest vis o sa devina vreodata realitate, dar in urma scaderilor destul de mari de preturi care au avut loc, idea incepe se prinda din ce in ce mai mult contur in mintea mea.

Primul pas in aceasta decizie cred ca este in mod clar sa gasesc terenul cel mai potrivit. Dat fiind ca viata mea din ultimii ani s-a desfasurat in Bucuresti, cred ca cel mai potrivit ar fi sa gasesc un teren langa Bucuresti, astfel incat sa ma pot bucura de linistea pe care o ofera o locuinta departe de vacarmul orasului, dar in acelasi timp sa pot sa imi pastrez locul de munca in aceasta zona care este inca una cu oferte de munca destul de bogate si variate.

Dintre toate zonele de pe langa Bucuresti in care as vrea sa imi construiesc casuta, cred ca cel mai tare ma atrage zona de sud sau cea de nord vest. Acest lucru se intampla din doua motive, primul ar fi lipsa banilor pentru a putea macar sa ma gandesc la cea din nord, si al doilea prezenta din abundenta a padurilor. Un pret cat de cat aceptabil pentru metru patrat de teren este din punctul meu de vedere, unul situat in jurul valorii de 20-25 de Euro.
As vrea ca la sfarsitul acestui post sa va rog sa imi dati un sfat in legatura cu zonele pe care le considerati a fi cele mai bune pentru o asemenea achizitie si motivele care stau in spatele acestuia. Va multumesc anticipat !