Facebook-Mania

Cum a spus si Mircea Badea “nu ai facebook, nu existi”, toata lumea e pe Facebook. Diferenta intre el si Hi5? Pai, nu mai e. Au fost la inceput diferente. Cand toti erau cizelati, civilizati, isi completau datele reale, ca in felul asta sa regasesti rude si prieteni vechi. Cum arata pagina sociala in 2013? Plina de cretini, pitipoance, analfabeti, oameni dornici sa se afirme prin nimic. Sute de poze aiurea, milioane de comentarii si like-uri. Certuri, discutii, ironii. Ca sa descriu in cateva cuvinte ce a devenit facebook-ul de azi, nu prea pot. Scurt si la obiect? E o adunatura infernala. Parerea mea. Pagina mea de facebook contine strict ceea ce ar putea sa intereseze pe altii. Sau nu. Nici macar liceul nu il am trecut, nu am de cand sa intru in contact cu fosti colegi. Nu am de ce. Cine conteaza, are alte mijloace prin care ma poate contacta. In schimb, pot spune ca am devenit maniaca de jocuri. Si ma joc mult. Jocuri de copii, dar care imi ocupa timpul. Putinii prieteni care ii am sunt simple cunostinte. Si ii tin pentru simplul meu amuzament. Cum spuneam, se discuta lucruri interesante sau nu, se dau comentarii doar ca sa fie date, si in felul asta ma mentin la curent cu noutatile. E ca un ziar de scandal. Si e distractiv!