Aceasta sintagma intr-un motor de
cautare iti va genera cateva mii de rezultate si bineinteles ca nu
vei avea rabdarea necesara pentru a accesa prea multe dintre acestea
(cel putin asa s-a intamplat in cazul meu). In mod cert ca te vei
limita doar la acele rezultate aparute pe prima pagina si mai mult
vei fi atras de acele oferte de inscriere in directoare care
indeplinesc cerintele nevoilor tale. Asta in cazul in care vrei sa
te aventurezi intr-o excursie lunga si cu multe necunoscute. Atat
firmele specializate cat si freelancerii ofera servicii care promit
rezultate rapide, astfel iti sunt oferite pachete de inscriere in
200 de directoare sau chiar mai mult. Si toate astea in 2-3 zile!
Suna bine dar cat de eficiente sunt aceste inscrieri? Ei bine,
motoarele de cautare precum Google nu agreeaza acest tip de
inscriere agresiva (asa cum o numesc ei). De aceea, este recomandat
ca inscrierea sa se faca intr-un ritm lent si progresiv, fapt ce
permite motoarelor de cautare receptionarea unui link building
construit in mod natural. Pentru a obtine rezultatele pentru care ai
platit, firmele iti pun la dispozitie pe langa lista completa a
directoarelor in care va fi inscris website-ul tau si posibilitatea
de a alege perioada de inscriere care poate varia de la 4-5 zile
pana la 3-4 sau chiar 5 luni. In aceasta perioada (in functie de
numarul de directoare pentru care ai optat) se va desfasura
inscrierea intr-un numar de 20-30 pe zi. In cazul in care unul
dintre directoarele incluse in pachet devine indisponibil , se va
cauta un al director din nisa site-lui tau sau vor fi introduse
cuvinte cheie suplimentare fara alte costuri neprevazute. Aceasta
schimbare trebuie sa fie mentionata in raportul de activitate pe care
il vei primi saptamanal. In raport va fi metionat si motivul pentru
care nu s-a putut face inscrierea in directorul respectiv.