Fecioare obsedate

Horoscopul asta nu este chiar degeaba. Adica, de cele mai multe ori, ceea ce scrie la caracteristicile zodiilor, este chiar adevarat. Eu, spre exemplu, sunt fecioara. Daca stau sa analizez toata polologhia caracteristilor zodiei mele, tind sa cred ca au dreptate astia de au scris acolo. Sunt critica, chiar foarte critica uneori, atenta la detalii (probabil de aici si critica), meticuloasa si, da, imi place sa lucruri care necesita chin si rabdare, sunt un bun ascultator si de cele mai multe ori las de la mine ca sa nu se ajunga la cearta.

Ceea ce nu reusesc sa inteleg, insa, este treaba cu curatenia. Se vehiculeaza ca fecioarele sunt mare amatoare  de curat, ba chiar, sunt obsedate si nu lasa niciodata o scapa in urma. Este adevarat ca, de cele mai multe ori, prefer sa fac lucrurile de una singura, fiindca asa am impresia ca sunt facute mai bine. Dar, de aici si pana la a o transforma intr-o obsesie, este cale lunga. As putea spune, mai degraba, ca sunt dezordonata, dar, in dezordinea mea sunt cea mai ordonata. Stiu exact unde se afla fiecare lucru.

Nu stiu cata atentie acorda lumea horoscopului, dar eu sunt de parere ca din punctul asta de vedere se cam pricepe. Mai nasol e cu predictiile zilnice. N-am gasit niciun site care sa ghiceasca pe bune si gratuit, ce se va intampla maine. Daca stie cineva unul, fac cinste;).