Discutiile din mijloacele de transport in comun

Deseori calatoresc cu autobusul sau cu maxi taxi-ul. Si daca la inceput ma scotea din minti, acuma m-am obisnuit. Nu de alta dar, cum nu am masina trebuia sa ma obisnuiesc. Asa ca vrand nevrand esti obligat sa participi la tot felul de discutii cat esti pe drum. Si nu ai cum sa le eviti ca doar nu am sa imi pun mainile la urechi. Bine am vazut ca sunt tineri care asculta muzica, dar mie nu imi place. Niciodata nu imi sunt bune castile, si mereu ma enervez, fiindca trebuie sa le aranjez constant. Prin urmare, nu-mi ramane altceva de facut decat sa ascult ce vorbesc unii si altii in superba lor calatorie pana la destinatie.

 Nu o data am auzit discutii despre ce pensie are interlocutorul. Si dupa ce ca omul se lauda cu o pensie mare, mai zicea ca oricum nici asa nu ii ajung banii si ca mai are inca un loc de munca. Serios? Si batrana lui, avea si aia pensie mare. Tot din discutii am auzit. Eu nu pot intelege cum se discuta treburi din astea confidentiale in autobus.

Altadata un barbat vorbea despre cat de nenorocita e nevasta-sa, ca l-a lasat fara nimic, si acuma e muritor de foame. Pai la cum arata nici nu ma mir ca l-a lasat. Sigur nu l-a lasat de bun ce era. Si mi-am dat seama de asta, fiindca la coborarea din autobus ii ceruse o tigara prietenului. Frumos, nu am ce zice. Tot asa o data vorbeau doi intre ei, despre seful lor si cat de tampit e omul ala. Pai nu te gandesti nene, ca poate mai sunt colegi care circula fix in ziua aia cu autobusul ala, si va poate da in gat. Normal ca nu te gandesti la coincidente din astea.

Femeile in genral vorbesc depsre familie, scoala si preturi. Da. Nu o data am auzit femeile discutand, despre ca au invatat cu o seara in urma cu odraslele lor. Sau ce a facut de mancare la cina. Si vai cat de scumpe sunt azi rosiile. Ma amuza teribil cum se complimenteaza una pe cealalata in plin autobus: Vai draga dar ce ai slabit! Si ce bine iti sta! Cat ai dat jos? Consider ca discutiile astea trebuie mutate in privat. Chiar nu vreau sa aflu ultima cura de slabire pe care a tinut-o madam Popescu.

Si uite asa aflu detalii din viata unor starini. Cred ca as putea sa scriu o carte despre asta. Cu siguranta as avea succes. Poate chiar s-ar regasi cineva printre personaje.