Violenta in familie

Subiectul asta e cam dureros. Stiu. Insa nu pot sa nu vorbesc despre asta. Avand in vedere ca si in familia mea s-a intamplat asa ceva, m-am gandit ca e bine sa tratez cumva subiectul. In familia mea, bunica a avut parte de un astfel de tratament si toata viata a ramas alaturi de un barbat alcoolic, care o si maltrata fizic. Si culmea e ca a si facut 5 copii cu el. Pe bunica sa zicem ca o inteleg, fiindca nu avea prea multa scoala. Insa pe femeile din ziua de azi, nu prea pot sa le inteleg.

Nu am trecut personal prin asta, ca sa pot sa le inteleg. Insa aud mereu cum sustin ca stau alaturi de un om violent doar pentru copii. Pai oare copii aia, nu o sa ajunga sa sufere mai mult in familia respectiva, decat daca ar pleca de langa un tata abuziv? Eu stiu cat de afectata a fost mama, insa cu toate asta l-a iubit. Am vazut si la televizor diferite  campanii impotriva violentei. Insa nu stiu daca au avut vreun rezultat. Mereu ii spuneam mamei ca daca sotul meu, mi-ar da prima palma, clar as pleca. Fiindca daca ti-a dat o palma sigur urmeaza si a treia si a patra. Dumnezeu stie cat trebuie sa sufere femeile astea.
 
Sunt sigura ca majoritatea dintre ele nu isi parasesc barbatii de frica. Si probabil si fiindca nu au unde merge. Se tem ca, probabil sotul lor le va gasi chiar si in gaura de sarpe. Mi-e mila de femeile astea. Sper ca la un moment dat sa poata fi ajutate cumva, fiindca altfel vor ramane marcate, atat ele cat si copiii lor.