Scoala din ziua de azi

Imi dau seama cu tristete ca parca nici scoala nu se mai face azi, asa cum se facea candva. Acum sunt materii mult prea grele pentru copiii care abia intra in clasele mici, matrialele scolare sunt mult prea multe si prea grele. De multe ori, cand o duc pe fetitea mea la cresa, vad cum parintii le duc elevilor ghiozdanele la scoala. Pesemene ca sunt foate grele.

Plus ca au materii multe, implicit stau pana la amiaza la scoala. Ajung acasa super obositi. Pana mananca , daca e cazul mai trag si un pui de somn, si apoi neaparat trebuie sa se apuce de invatat. Si eu am fost in clasa 1, dar parca nu am avut nici atatea manuale si nici asa mult de invat. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce se va ajunge cand copila mea va merge in clasa 1. Oricum atat eu cat si sotul, ne-am promis ca ne vom face timp sa ne ocupam de eduvatia ei scolara. Chiar si la cele mai usoare lectii. Macar sa stie ca are la cine apela in caz de nevoie. Sunt atatia copii care invata singuri si ajung departe. Cu toate astea nu vreau sa pierd nici o secunda din etapa ei de scolarita. Stiu ca mai este inca pana atunci, dar se pare ca e nevoie sa te gandesti din timp la aceste lucruri.