Dictionar de vise si interpretare online

“Am visat ca mergeam printr-o padure si deodata am ajuns la o apa mare…”, “Se facea ca eram pe o strada pustie, noaptea si era cineva cu mine, imi parea cunoscut dar habar n-am cine era…”, “Am visat-o pe strabunica dandu-mi o sticla cu ceva in ea si m-am speriat, pentru ca avea o privire rece…” 

Cine nu s-a trezit macar o data bulversat, cu gandul la un vis ciudat avut peste noapte, din care nu a inteles nimic, un vis plin de nonsensuri si inexplicabil? Cine nu a trait senzatia ciudata de a ramane blocat pe un vis ore intregi, fara sa poata depasi starea indusa de vis? Cu totii ne-am gandit cel putin o data oare ce o insemna daca visam bani, caini, straini, si alte si alte variante de vise care de care mai ciudate. Vechile carti de vise ale bunicii sau interpretarile mostenite din batrani nu par sa mai fie atat de graitoare, iar de cand cu revolutia internetului, ce poate fi mai usor decat sa tastezi repede pe Google ce ai visat si sa gasesti raspunsul in doar cateva secunde? Mai mult decat atat, pentru cei pasionati de interpretarea viselor exista acum si un dictionar de vise, un adevarat ajutor in talmacirea celor mai ciudate vise. Cautarea in dictionar este usurata mult de ordonarea alfabetica a viselor, primul pas in deslusirea unui vis ciudat cu ajutorul site-ului fiind alegerea literei cu care incepe visul. Iar pentru cei care nu agreaza deloc notiunile generale, sau care nu se regasesc in variantele oferite de dictionarul de vise, tot aici iti poti adauga visul – la sectiunea interpretare online - si poti afla care este interpretarea sa. 

Practic, orice utilizator al site-ului isi poate spune visul si poate primi oricate interpretari din partea altor utilizatori pe forum, strict la subiect.