Un bilet pentru educatie

Fiecare se descurca in viata cum stie mai bine. Si daca mai ies si ceva banutzi din asta atunci totul este perfect. Pe langa job-ul obisnuit de zi cu zi, in fiecare vineri ma prezint la un irish pub pentru a indeplini un job simplu de PR/hostess. Este ok pentru cateva ore sa interactionez cu tot de felul de oameni intr-o atmosfera de pub irlandez. In ultima vreme atributiile mele s-au redus la taierea biletelor la intrare pentru diferite concerte ce s-au tinut in pub. Toate bune si frumoase pana aici. Dar, cum noi oamenii suntem o specie atat de variata si ciudata, as putea spune ca am interactionat cu tot felul de personaje. Intalnesc oamenii respectuosi, educati care platesc imediat intrarea (vorbim de o suma infima), oamenii care incep sa glumeasca cand vad ca se percepe o taxa de intrare la un concert (wow...ce chestie!) si oameni care chiar comenteaza, se uita urat, se stramba si in final...se intorc si pleaca. Acolo, la intrare, am realizat cat de dificili suntem noi oamenii, cat de rai am devenit si tot acolo le multumesc parintilor mei pentru modul in care m-au crescut si pentru educatia si respectul pe care mi l-au insuflat pentru semenii mei.