De ce astept Craciunul

Iubesc Craciunul din tot sufletul meu. Il iubesc pentru ca atunci cand vine parca uit de tot ce e rau si ce e bun pe lumea asta si sunt numai eu si armonia din jur. Dar Craciunul e singura sarbatoare care ne permite sa ne purtam in continuare ca niste copii, asa ca de ce sa nu o acceptam ca atare si sa fim totusi copii.
Eu sincer abia astept sa impodobesc bradul, sa ma dau cu  sania chiar daca 25 de ani si cateva fire de par alb in cap. Abia astept sa impart daruri si sa primesc la randul meu ca e urat tare sa dai si sa nu primesti nimic. Craciunul a ramas si singura sarbatoare ca imi mai  permite sa ma alatur celor dragi in traditii. In plus se pare ca Sarbatorile de iarna ii fac pe oameni mai buni si mai pasnici, mai darnici si mai luminosi. Astept si senzatia asta, pe care se pare ca numai Craciunul o mai imparte. Desi nu stiu zau de ce…

Astept Craciunul pentru ca e primul meu Craciun in doi si vreau sa vad cum se deruleaza, iar daca stau sa ma gandesc bine e primul meu Craciun cand abia astept sa vina. De regula asteptam numai ca sa iau concediu sau vacanta dupa caz, sa ma pot relaxa. Acum nu stiu zau, un fel de bucurie mi se infiripa in suflet numai cat ma gandesc. Plus ca avem un nou mebru in familie si e primul lui Craciun. oarec copii mici - mici isi dau seama ca Craciunul?!

In orice caz, de ce nu abia astepti o sarbatoare care  merita sa fie abia asteptata?! Si mos Nicolae e asteptat aici cu mult drag, ca el aduce dulciuri si de regula sosete (cel putin asa facea mama cand eram mica).