Pachetele pe care le ofera astazi firmele de web design contin cel mai adesea si partea de optimizare SEO, in primul rand pentru ca cel mai indicat este ca un site sa fie optimizat inca de la construirea sa. Optimizarea pentru motoarele de cautare este unul dintre aspectele must have ale oricarui site, fie ca vorbim despre unul nou construit, sau despre un site vechi, pe care il dorim cat mai bine plasat si cat mai vizitat de catre utilizatorii de internet.
Optimizare pentru motoarele de cautare inseamna o mai buna vizibilitate, inseamna ca un site este construit si are continutul de asa natura conceput incat atunci cand utilizatorii de internet efectueaza cautari dupa diverse cuvinte cheie, site-ul optimizat sa apara cat mai sus in lista de rezultate returnata de Google pentru respectiva cautare. De asemenea, optimizarea unui site reprezinta pentru acesta trafic mai mare. Majoritatea utilizatorilor de internet tind sa acorde mai mult credit site-urilor plasate pe primele locuri in rezultatele returnate de Google si atunci vor si intra pe site-urile din topul listei, ceea ce inseamna un numar mare de vizitatori si ulterior de vizite. Pentru afacerile online, iar cel mai bun exemplu in acest sens, sunt magazinele online, SEO inseamna si mai multi clienti, ceea ce se traduce printr-un venit mai mare. Faptul ca atunci cand cineva cauta, de pilda, pantofi online, magazinul dumneavoastra apare primul in rezultatele Google inseamna ca veti avea cele mai multe sanse ca un potential client sa va viziteze site-ul, iar daca oferta este una buna, cu siguranta veti avea si un client, iar dupa acesta poate si mai multi.
Iata de ce astazi niciun business online, la fel cum niciun site care isi doreste notorietate nu poate rezista fara oferta, si de aici si necesitatea introducerii de oferta SEO in serviciile furnizate de firmele de web design.