Cum am invatat sa schiez

Nici cu schiatul nu m-am descurcat bine de la inceput. Am inceput pe cea mai usoara partie, pe Malaxa, dar eram dezastru. Imi era teama cand prindeam viteza si daca vedeam ca nu pot stapani schiurile ma lasam pe spate. M-au mai invatat unii si altii niste trucuri, cum sa fac plugul, cum sa fac cristiana.Si a fost mai bine. Nu mai luam atatea cazaturi.

Cand nimeream portiuni cu gheata era inevitabil sa nu ma trezesc aruncata pe jos. Dar niciodata nu am avut vreo fractura si am avut ocazia sa ma bucur de frumusetea peisajului. Dupa mai multi ani nu mi-a mai fost teama. Am invatat sa schiez din ce in ce mai bine, simteam o placere deosebita cand prindeam viteza si imi batea vantul in fata . Alunecam pe partie, fara a imi fi teama, simtind cum imi creste energia si cum sunt una cu natura. Am invatat chiar si pe niste prieteni sa schieze, iar dupa schi ne-am rasfatat cu o cana de vin. In felul asta mi-am dat seama ca asa este in orice sport, inceputul este greu, trebuie sa o iei incetisor si sa crezi in tine.

Nici un lucru nu este imposibil daca iti doresti cu adevarat, nici in sport, nici in viata . Daca crezi in tine si te antrenezi , poti reusi sa shiezi. Teama este cea care se interpune in realizarea dorintelor noastre. Daca ne eliberam de ea, putem simti energia si adrenalina.