Profesoara de matematica

In scoala generala, profesoara de matematica era o persoana amuzanta, care ne scotea rand pe rand la tabla pentru a verifica pe fiecare si imi placea mult felul in care la inceputul orei ne verifica temele la fiecare si ne punea cateva intrebari despre formulele predate lectia anterioara.

Avea o tehnica buna si era mereu prietenoasa cu noi si era o buna profesoara, imbracata frumos si mereu sexy, mai ales pentru ca arata bine si era mereu zambitoare. Imi place tot ceea ce ne-a invatat si modul calm in care ne explica formulele si tot ceea ce aveam de invatat si imi plac multe lucruri pe care ni le-a predate si ni le-a exemplificat. Imi place modul ei prietenos de a preda si felul in care interactioneaza cu elevul, modul in care se apropie de fiecare si modul in care stie sa explice acelasi lucru pe intelesul fiecaruia. Imi plac mult orele alaturi de ea si imi place tot ceea ce ne explica, modul frumos in care ne vorbea si desenele ei reusite cu figure geometrice.

Stia mereu sa deseneze figuri geometrice, si imi placea modul in care le realiza perfect, de parca ar fi fost trasate de o masina. Imi plac mult amintirile cu ea si m-am bucurat sa o revad peste ani, tanara si frumoasa, ca si cand anii care au trecut nu au influentat-o cu nimic.