Un somn cald si linistit, ''invelit'' intr-o pilota de pat

Nu imi aduc aminte cand am cumparat ultima oara pilote pat. Nu sunt cea mai fixista persoana pe care o cunosc si sincer atata timp cat sunt acoperita de ceva confortabil si curat care de asemenea imi tine de cald, atunci sunt foarte in elementul meu. Acestea fiind zise, a trebuit de curand sa caut pilote pat pentru ca m-am mutat. Unde m-am mutat si de ce nu am putut sa iau pilotele mele cu mine? Ei bine in alt oras. Da. Cand te muti in alt oras, in general iei cu tine numai lucrurile care iti sunt necesare iar o pilota la vremea aceea nu era tocmai ce imi trebuia pentru ca era inca cald. Era cald desi era octombrie.

Parea aproape primavara asa ca pilota de pat nu era pe lista prioritatilor mele. Odata ce am hotarat ca apartamentul in care m-am mutat este si cel in care am sa locuiesc in urmatoarea perioada (sper ca cel putin un an de zile) am inceput cumparaturile de amenajare a camerei. Cum sunt o persoana destul de agitata si nu am nevoie de agitatie extra mergand la cumparaturi, m-am apucat sa caut pilote pat pe internet. Am gasit cateva optiuni foarte interesante si care au o calitate garantata si m-am hotarat cu chiu cu vai, desi nu sunt fana acestor tipuri de tranzactii, sa cumpar dintre toate modelele si marimile de pilote pat, una care sa se potriveasca marimii patului in care dorm. Cnd iti alegi marimea trebuie sa fii atenta pentru ca s-ar putea sa cumperi una mai mica decat patul. De fapt asta e singurul factor care trebuie luat in considerare, sa nu fie prea mica. Nu exista niciodata o pilota prea mare.

Pilota mi-a ajuns repede acasa si pot spune ca sunt foarte surprinsa de calitatea ei avand in vedere ca un produs de acelasi tip costa la magazinul din mall-ul cel mai apropiat de apartamentul in care locuiesc, aproape de doua ori pretul.